• Boven de €30 gratis verzending!
  • Snelle Levering!
  • België: boven de €75 gratis verzending!

Spaar voor korting en beloningen!


Retourneren

Retourneren
 
Artikelen kunnen binnen 14 dagen na ontvangst geretourneerd worden.
 
Als je artikelen retour wil sturen gaat dit het snelst via je eigen account. Als je een order hebt geplaatst als gast, moet je jezelf met hetzelfde e-mailadres registreren om je gastaccount om te zetten naar een klantaccount. Mocht je geen account willen aanmaken mag je de artikelen ook per e-mail aan ons retourmelden.

Als je een artikel wilt omruilen vragen we je om het artikel te retourneren en een nieuwe bestelling te plaatsen.

Retourneren via uw account:
Het aanmelden van artikelen via je account gaat als volgt:
1.    Log in op je account.
2.    Klik op ‘Bekijken’ naast de order waarvan je artikelen retour wil sturen.
3.    Klik rechts onderin op de knop ‘Artikelen retourneren’.
4.    Op deze pagina kun je aangeven welke artikelen je retour wil sturen en hoeveel stuks.
5.    Daarna kun je aangeven wat de retour reden is en kiest u voor de optie ‘Ik wil artikelen retour sturen’.
6.    Klik op versturen.
 
Retourneren zonder account:
Als je artikelen wilt retourneren zonder account kun je ons een e-mail sturen naar: [email protected] In deze mailt vermeld je het ordernummer of factuurnummer en de artikelen die je wil retourneren. Graag vernemen we ook de reden van retourneren.
 
De volgende zaken zijn van belang bij retourneren van artikelen:
1.    Het artikel moet voorzien zijn van de originele labels en prijskaartjes en indien mogelijk in de originele verpakking worden geretourneerd.
2.    Het artikel mag niet gedragen en/of gewassen zijn.
3.    Het artikel mag niet beschadigd zijn en/of door jezelf hersteld zijn.
4.    Het artikel dient binnen 14 dagen na aanmelding door ons ontvangen zijn.
 
Hoe zend ik mijn artikelen retour:
Als de retour is goedgekeurd door ons mag je de artikelen samen met de pakbon retour sturen naar:
Stekels & Staartjes
Kleine Noord 7
1621 JD Hoorn
 
Het retourneren van een artikel is voor rekening van de klant. Retourzendingen dienen te allen tijde voldoende te worden gefrankeerd. Indien de klant de retourzending niet (voldoende) frankeert brengen we administratiekosten à €4,95 in rekening en de kosten welke Stekels & Staartjes door PostNL in rekening gebracht worden voor het bezorgen van (onvoldoende) ongefrankeerde zendingen. Deze kosten worden ingehouden op de creditnota van de retour gestuurde artikelen.
 
Wanneer ontvangt u uw geld retour?
Na ontvangst en controle van de geretourneerde artikelen betalen wij het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug, maar in de meeste gevallen gebeurt dit dezelfde dag nog! We storten het aankoopbedrag terug via dezelfde betaalmethode waarmee de bestelling is betaald. Afhankelijk van de betaalmethode kan het drie tot vijf dagen duren voordat het bedrag op uw rekening is bijgeschreven of gewijzigd is op de factuur.
 
Vragen over uw bestelling?
Bij vragen over je bestelling kun je altijd een bericht voor ons achterlaten via 'mijn tickets' in 'mijn account'. Dit is de efficiëntste manier om met ons te communiceren, omdat alle vragen die je via 'mijn account' stelt automatisch worden gekoppeld aan de bestel- en factuurinformatie van je account. Natuurlijk kun je ook altijd op een andere manier contact opnemen als je daar de voorkeur aan geeft!
 

Inloggen

Wachtwoord vergeten?

  • Al je orders en retouren op één plek
  • Het bestelproces gaat nog sneller
  • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen

vergelijk0

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »