Stekels & Staartjes maakt het u graag gemakkelijk. Als een artikel geretourneerd wordt volgens onze retourprocedure, dan zorgt Stekels & Staartjes ervoor dat het door u betaalde bedrag voor het geretourneerde artikel zo spoedig mogelijk, na ontvangst en controlegoedkeuring, wordt overgemaakt op het door u opgegeven bankrekeningnummer. Bij betaling na ontvangst zullen we de openstaande rekening wijzigen.

Ruilen en retourneren:
Wij doen er alles aan om kwaliteitsartikelen te leveren. We proberen al onze artikelen allemaal zo goed mogelijk te beschrijven. Door detailbeschrijving hopen we dat u hiermee een goede keus kunt maken. Het kan desondanks voorkomen dat het artikel niet aan uw verwachtingen voldoet, dan kan het artikel/de kleding geruild of geretourneerd worden.

Zichttermijn:
Artikelen kunnen binnen 14 dagen na ontvangst geruild of geretourneerd worden .

Retourneren:
Als u een artikel retour wilt zenden, dient u binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling een mailtje te sturen naar info@stekelsenstaartjes.nl met als onderwerp retour/ruilen.
In deze mail dient u de artikelen die u wilt retourneren en/of ruilen te vermelden, samen met het bestelnummer en het rekeningnummer(niet bij betaling na ontvangst). Wanneer u kiest voor optie retour, vernemen we graag ook de reden van retourzending (deze is niet verplicht), hiermee maakt u het voor ons mogelijk aanpassingen te kunnen doen om onze service en dergelijke te verbeteren.

Het te retourneren artikel dient binnen 14 dagen na aanmelding van de retourmail door ons ontvangen zijn. Het risico van retour zenden ligt bij degene die de zending retourneert.

De volgende zaken zijn van belang:
1. Het te retourneren artikel moet nog voorzien zijn van originele labels en indien mogelijk in originele verpakking worden geretourneerd;
2. Retour gestuurde artikelen worden niet teruggenomen indien:
a. Ze gedragen en/of gewassen zijn;
b. Ze beschadigd zijn en/of je zelf getracht hebt de schade/een gebrek te herstellen;
c. U de gebruiksaanwijzing en/of gebruiksinstructie niet hebt opgevolgd.
d. Retourneringen die niet of niet binnen de gestelde tijd zijn aangemeld worden niet geaccepteerd.
3. Verder vragen we u de bijgevoegde factuur/pakbon mee terug te sturen, voor een snelle en correcte afhandeling.
4. De klant dient voor voldoende frankering bij het versturen per reguliere post te zorgen. Retourzendingen dienen te allen tijde voldoende te worden gefrankeerd. Indien de klant de retourzending niet (voldoende) frankeert, brengt Stekels & Staartjes de klant administratiekosten à € 4,95 in rekening én de kosten welke Stekels & Staartjes door PostNL in rekening gebracht worden voor het bezorgen van ongefrankeerde of onvoldoende gefrankeerde zendingen. Deze kosten worden ingehouden op de creditnota van de voor ruiling/retour aangeboden artikelen.

Het retourneren van een artikel is voor eigen rekening.

Een artikel retourneren kan via een PostNL locatie.
Tip: Vraag altijd om een afgiftebewijs van je geretourneerde artikel(en) én bewaar dit goed!

Wanneer ontvangt u uw geld retour?
U ontvangt het aankoopbedrag van het geretourneerde artikel(en) binnen 14 dagen terug. De kosten voor het retour zenden naar Stekels & Staartjes komen voor u eigen rekening en wordt dus niet vergoed.

Heeft u betaald via Ideal/Multisafepay dan wordt het aankoopbedrag binnen 14 werkdagen na ontvangst van het product door Stekels & Staartjes teruggestort op uw rekening.

Indien u gekozen hebt voor betaling na ontvangst, wordt het bedrag verrekend op de digitale factuur of automatische incasso.

Heeft u betaald met een andere betaalmethode dan ontvangt u binnen 14 dagen het bedrag terug op dezelfde wijze als de betaling heeft plaatsgevonden.

Mocht u vragen hebben over de retourzending dan kunt u contact met ons opnemen:
per e-mail info@stekelsenstaartjes.nl of bel ons op 06-45286015.

Retouradres:
Het adres wordt gegeven na aanmelding via de klantenservice, let op ander adres dan winkeladres!

Condities ruilen:
Is de kleur misschien niet goed of de maat niet helemaal juist?
Dan kunt u vanzelfsprekend het artikel ruilen. Mail na ontvangst van de bestelling naar onze klantenservice: info@stekelsenstaartjes.nl, met als onderwerp ruilen. In de mail dient u het te ruilen artikel te noemen, samen met het bestelnummer. De ruiling wordt dan meteen verwerkt.

Na ontvangst en verwerking van uw retourzending, sturen we het vervangende artikel aan u op. Indien het gewenste artikel niet (meer) in de gewenste maat of kleur op voorraad is, dan wordt het aankoopbedrag teruggestort.

Het retourneren van het te ruilen artikel is voor eigen rekening.

Een artikel retourneren kan via een PostNL locatie.
Tip: Vraag altijd om een afgiftebewijs van je geretourneerde artikel(en) én bewaar dit goed!

De volgende zaken zijn van belang:
1. Het te retourneren artikel moet nog voorzien zijn van originele labels en indien van toepassing in originele verpakking worden geretourneerd;
2. Retour gestuurde artikelen worden niet teruggenomen indien:
a. Ze gedragen en/of gewassen zijn;
b. Ze beschadigd zijn en/of je zelf getracht hebt de schade/een gebrek te herstellen;
c. U de gebruiksaanwijzing en/of gebruiksinstructie niet hebt opgevolgd.
d. Retourneringen die niet of niet binnen de gestelde tijd zijn aangemeld worden niet geaccepteerd.
3. Verder vragen we u de bijgevoegde pakbon mee terug te sturen, voor een snelle en correcte afhandeling.
4. De klant dient voor voldoende frankering bij het versturen per reguliere post te zorgen. Retourzendingen dienen te allen tijde voldoende te worden gefrankeerd. Indien de klant de retourzending niet (voldoende) frankeert, brengt Stekels & Staartjes de klant administratiekosten à € 4,95 in rekening én de kosten welke Stekels & Staartjes door PostNL in rekening gebracht worden voor het bezorgen van ongefrankeerde of onvoldoende gefrankeerde zendingen. Deze kosten worden ingehouden op de creditnota van de voor ruiling/retour aangeboden artikelen.

Mocht u nog vragen hebben over het ruilen dan kunt u contact met ons opnemen:
per email info@stekelsenstaartjes.nl of bel ons op 06-45286015.

Ook voor klachten en overige vragen en/of opmerkingen, neem gerust contact met ons op!

Retouradres:
Het adres wordt gegeven na aanmelding via de klantenservice, let op ander adres dan winkeladres!