Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening van Stekels & Staartjes. We vragen u vriendelijk om uw klacht aan de afdeling klantenservice door te geven. Dit kan per e-mail (met als onderwerp KLACHT), reguliere post of telefonisch. Onze klantenservice zal de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Onze gegevens:
Stekels & Staartjes
Kleine Noord 7
1621 JD Hoorn (Noord-Holland)
E-mail: info@stekelsenstaartjes.nl
Telefoonnummer: 06-45286015

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Stekels & Staartjes bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).